вторник, 3 април 2012 г.

Великденско вдъхновение и още...

 Ето картичката, която направих за всички вас, момичета при Двете Елши . Идеята за нея ми се въртеше в главата и бях започнала да я правя, но нещо не ми се получи.... това е вторият ми опит. Надявам се да ви хареса и да съм пресъздала топлото очакване на Великден. Яйчицата са мое дело... малко пейпър пийсинг с новите хартии на Dovecraft - Boho shic (влюбена съм във всеки един от 24-те дизайна хартии...) Размерът е 15/12,5см.


И една картичка за един мъник, който скоро ще направи годинка. Мишките, сигурна съм, че всички ги разпознахте, хартиите са на My Mind's Eye. Размерите на картичката е 14/10 (отново нестандартен размер, тъй като ползвам останали картони) 




4 коментара:

  1. Нели мишоците са супеееер сладки :) Много ми хареса, а картичка с яйцата е разкош!!! Толкова жива и пъстра- чудесна...

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасни са и двете картички!Оставиха ме без думи!

    ОтговорИзтриване
  3. страхотно са се получили и двете картички!!

    ОтговорИзтриване
  4. Нели, много закачливи картички си измайсторила! Личи си, че си вложила много любов и старание в тях :)

    ОтговорИзтриване