понеделник, 28 ноември 2011 г.

Просто подаръче

Тази картичка направих за една приятелка, нс която много държа. Исках да и благодаря за всичко, което е това, което прави за близките си хора.Тя е много мила и с нежна душа, затова избрах този печат и тази декорация.

Картичката е с размери 12/12 см. Използвала съм хартии на Basic grey и на My mind's eye, бордюрен пънч на XCut, малко панделка и пънчове за розичките и листенцата.

Включвам я в първото забавлятелство на Мър Мяу - "Женско царст во", ако разбира отговаря на условията :)))

Също я включвам в играта на Арти марк - "мрежа".




13 коментара:

  1. Много е красива,Нели!А цветовете...нямам думи,любими са ми!Поздравления от мен и успех!Усмихната вечер :)

    ОтговорИзтриване
  2. Изключителна е , много ми харесва! Много ми допада тази триизмерност, която си създала с картона за оства. Снимките също са страхотни.Благодаря ти сърдечно за участието !

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна, и като композиция, и като цветово съчетание! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. Много е красива!
    Много ми допада стилът ти, хем изчистен, хем винтидж, хем забавно, хем красиво! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Много стилна картичка!Тази цветова гама ми е от любимите!Усмивки за теб!

    ОтговорИзтриване
  6. Нели,страхотен стил и изпълнение,поздравления!Напълни ми очите,благодаря ти,желая ти успех :)

    ОтговорИзтриване
  7. Олеее, останаха ми очите! Страхотна картичка в една от любимите ми цветови комбинации! Поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотна е, много стилна и красива! Няколко пъти я разглеждах! Успех и от мен!

    ОтговорИзтриване
  9. Ех, че красотаааа! Целия замисъл за композицията, декорацията, избора ти на десени - приказка!

    ОтговорИзтриване
  10. Много стилна и с цветовата комбинация ме печелиш :)

    ОтговорИзтриване
  11. Нели, картичката ти е истинско бижу до най-малкия детайл! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  12. Перфектно изпълнение!! Харесвам всичко - до най-малкия детайл. Цветовата комбинация е стилна и нежна, розите и панделката са направо.. УАУ :))) Сигурна съм, че приятелката ти е останала очарована.
    P.S. Благодаря за милите думи.
    Hugs
    - Мария!

    ОтговорИзтриване